Условия за връщане
1. Потребителят има право, без да дължи неустойка и без да посочва причина, да върне закупената от Интернет магазина стока. Съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите, на Потребителя се възстановява цялата заплатена сума. Връщането е предмет на следните условия:
1.1 Заявката за връщане на стоката се отправя в писмена форма с имейл на [email protected], не по-късно от 30 дни след получаване на стоката от Потребителя или от посочено от него лице. В случай на спор, датата на приемане се установява с разписка за доставка или разписка от куриера, извършил доставката.
1.2 Стоката е в добър търговски вид – без следи от предишна употреба, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружени с оригиналните документи, издадени от Медсол – фактура (ако има такава), касова бележка, гаранция и други документи, ако са предоставени за доставка. .
2. Клиентът трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Медсол без неоправдано забавяне и не по-късно от 30 дни след получаване на стоките от Потребителя.
3. Всички разходи за доставка, направени от продавача (дори за поръчки с „безплатна доставка“) не се възстановяват в случай на връщане. Когато връщането се извършва от Медсол, клиентът дължи преките разходи по връщането на стоката, съгласно тарифата на куриерската фирма.
4. Разходите за износ (в случай на продажба извън ЕС), както и всички разходи за внос, които могат да възникнат във връзка с връщането на поръчка, не се възстановяват.
5. В случай на поръчки, които не могат да бъдат доставени, отказ за приемане или вземане на поръчката, клиентът поема всички разходи, свързани с изпращачите на поръчката и връщането – включително (но не само) изходяща доставка, връщане, обработка и всеки износ и вносни такси, които може да са възникнали.
6. Правото на отказ и връщане на стоката не се прилага в следните случаи:
– Специални поръчки – Продукти, поръчани и изработени специално за клиента или съобразени с индивидуалните му изисквания.
– Стерилни и хигиенни продукти и консумативи, които са фабрично запечатани, включително, но не само: CPAP маски.
ПРИЛОЖЕНИЕ № 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ПРИЛАГАНЕТО НА ПРАВОТО НА ПОТРЕБИТЕЛЯ НА ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ
Стандартни насоки за отказ.
Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.
Имате право да се откажете от този договор, без да посочвате причини, в рамките на 30 дни.
Срокът за отказ е 30 дни от датата, на която вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, сте получили стоките.
За да упражните правото си на отказ, трябва да се свържете с нас на www.cpap.bg или да се откажете от договора с недвусмислено заявление.
Можете също така да изпратите по електронен път недвусмислено искане за отказ на нашия имейл адрес [email protected]. Ако използвате тази опция, ние незабавно ще Ви изпратим потвърждение за получаване на отказа на траен носител (например имейл).
За да се спази срокът за отказ, се очаква да изпратите вашето известие относно упражняването на правото на отказ преди изтичането на периода за отказ.
Последица от отказа
Ако се откажете от това споразумение, ние ще възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, свързани с метод на доставка, който изберете, различен от най-евтиния стандартен метод за доставк) предоставени без неоправдано забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата, на която сте ни информирали за решението си да се откажете от това Споразумение.
Ние ще извършим възстановяването, като използваме същия метод на плащане, който сте използвали при първоначалната си транзакция, освен ако изрично не сте се съгласили друго; във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за вас.
Имаме право да отложим възстановяването на разходите, докато стоките не бъдат върнати или докато не предоставите доказателство, че сте върнали стоките, в зависимост от това кое от двете събития е по-ранно.
Вие трябва да поемете преките разходи по връщането на стоките.
Очаква се разходите да не надвишават приблизително сумата за доставка или стандартната куриерска услуга.
Вие носите отговорност само за намаляване на стойността на стоките в резултат на тяхното тестване, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.